tisdag 12 augusti 2014

Ingefärsdricka


Vad sägs om ett alkoholfritt dryckstips så här efter semestern?

Det är rätt sällan jag tipsar om färdiga produkter, men Kung Markattas ekologiska ingefärsdricka imponerade mycket på mig. Jag gillar i och för sig flera sorters drycker av typen "ginger beer", men ibland kan de vara nästan lite för starkt kryddiga.

Kung Markattas variant har stor härlig ingefärssmak, men den är inte för stark utan kan definitivt fungera som måltidsdryck förutom att den såklart är en helt perfekt sällskapsdryck. Drycken är föredömligt lagom söt och syrlig med fina toner av grapefrukt.

Jag köper så snart jag får syn på den snygga flaskan!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående en tävling som är nästa vecka men hittade ingen adress. :) Maila mig gärna på emmyly.bonfors@centerpartiet.se

Med vänliga hälsningar Emmyly